Organization of my make-up

By Lucy L. - June 15, 2016


Ahojte,
dnes Vám poviem niečo o tom, ako mám usporiadanú kozmetiku a to hlavne dekoratívnu, resp. ako som si ju naposledy usporiadala a celkom mi to takto vyhovuje a funguje, plus Vám dám aj jeden video tip od dievčat z blogu LEAF , kde nájdete veľmi veľa skvelých  tipov, ako si usporiadať napr. šatník alebo ako si zariadiť zaujímavé a kreatívne bývanie, či tipy čo a ako si obliecť formou veľmi pekných videí.







Ešte donedávna som mala všetky šminky, rúže, ceruzky, očné tiene, lícenky, make upy a proste všetko v jednej kozmetickej taštičke (keďže toho mám strašne veľa, áno je to strašné :), ale pri líčení som mala pocit chaosu, vkuse som hľadala ten či onen rúž alebo očný tieň. Teraz to mám inak a kozmetickú taštičku mám iba na pár líčidiel, ktoré v daný deň potrebujem a zvyšok je pekne usporiadaný v takýchto košíčkoch alebo iných nádobkách, môžete použiť aj plastové, veľmi pekné sú aj priesvitné. V košíčku mám uložené očné tiene na jednej strane spolu s lícenkami a púdrikmi, v strede sú tekuté makeupy a a zvyšok zaberajú rúže.

    
Lesky na pery, ceruzky a štetce mám vo vyššom poháriku, kde hneď nájdem to, čo hľadám. Laky na nechty momentálne používam menej, ale sú tiež v osobitnej krabičke. Tie, ktoré používam mám na keramickom podnose s mramorovým motívom, podobne ako pohárik. Tie som si obľúbila a hodia sa ja k môjmu interiéru, ktorý je minimalistický. Mimochodom sú z kolekcie HM home.
A teraz spomínané video, ktoré Vás dúfam bude inšpirovať.


A ako ste na tom vy a kozmetika ?     

  • Share:

You Might Also Like

2 lovely comments

  1. Máš peknú zbierku dekoratívnej kozmetiky :-) a závidím ja v nej mám strašný bordel .... nastálo určite sa to nikdy nezmení :-D užívaj si materstvo :-) Miška

    ReplyDelete
  2. Dakujem moja no ano je toho dost a ked to mam zorganizované tak lepsie sa mi v tom orientuje :)

    ReplyDelete