BLUE

By Lucy L. - June 04, 2016

Peknú sobotu, 
predvčerom sme dorazili do Košíc, kde sa nateraz zdržím až do narodenia princezny a prvé mesiace materskej budem v mojom rodnom meste, na čo sa veeeeľmi teším, keďže je tu moja rodina. Momentálne som už v 35 týždni tehotenstva a čas pôrodu sa nenávratne blíži, na čo sa teším a paradoxne vôbec nemám strach. Asi preto,že radosť a zvedavosť na príchod malinkej je väčšia, než strach z pôrodu, neviem.  Už u mňa fičí syndróm "hniezdenia", čomu sa môj priateľ smeje a ja mám pocit, že mi stále niečo chýba a dokupujem neustále nejaké maličkosti pre malú, upratujem a snažím sa, aby bolo všetko tip top pred tým, ako sa narodí. Tento outfit vznikol ešte v Bratislave a za fotky vďačím zas a znova Katkinmu  priateľovi, s ktorým sme narýchlo nafotili pár outfitových fotiek. Dúfam, že sa Vám budú páčiť. Keďže je pre mňa stále ťažšie vymýšľať nové  outfitové kombinácie, snažím sa o to, aby boli zaujímavé a inšpiratívne a to nie len pre budúce mamičky, keďže si kupujem minimum tehotenských vecí a skoro všetky sa dajú vynosiť aj potom. Pravdupovediac, tehotenské oblečenie sa mi vôbec nepáči, takže siaham skôr po elastických materiáloch, ale v normálnych obchodoch a kolekciách. Napríklad aj šaty, ktoré sú v dnešnom outfite sú z momentálnej kolekcie   Tommy Hilfiger a to dokonca vo veľkosti S, keďže už iné veľkosti nemali, ale krásne sa prispôsobili tehotenskému brušku.
Nájdete ich v predajni Tommy Hilfiger  košického Auparku , kde som ich kupovala. Mimochodom čo hovoríte na takýto tip Maxi šiat? Nosievate ich?





Dress -  Tommy Hilfiger 
Sunnies - Stradivarius

 

  • Share:

You Might Also Like

5 lovely comments

  1. Nádherné šaty! Verím tomu, že maličká bude zdravučká a tiež verím, že vám prinesie neskutočnú radosť. Ja mám maličkého už skoro ročného bratranca, ktorý nám neskutočne zmenil a zlepšil naše životy, priniesol nám radosť a smiech. Predsa len, doteraz som bola najmladšia z vnúčat ja, čo mám devätnásť a zrazu prišiel drobec :)

    ReplyDelete
  2. Jeej dakujem, za tvoje mile slova a nadherny komentar a ano deticky su velka radost, to verim a velmi sa na to, ked pride malinka tesim :)

    ReplyDelete
  3. Maxi šaty sú super a páčia sa mi aj okuliare. :p

    ReplyDelete
  4. saty su super! pristane ti to ako vzdy, lucy :)

    http://lenkaandmia.blogspot.fr/

    ReplyDelete